چرا نایس

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

مشتری مداری و رضایت مشتریان

با رقابتی شدن شدید بازارها،توسعه شبکه های اجتماعی و قدرت انتخاب گسترده ی مصرف کنندگان موجب شده تا مشتری مداری به مهمترین مزیت رقابتی برای شرکت ها تبدیل شود. نخستین گام درمشتری مداری این است که بدانیم مشتری چه میخواهد؟!! اگر بتوانیم پاسخ مناسب و کاملی برای این پرسش پیدا کنیم آنگاه رضایت مندی و وفاداری مشتریان را خواهیم داشت. شرکت بازرگانی قائم همواره اصول زیر را در راستای مشتری مداری در نظر داشته است:

ما در شرکت بازرگانی قائم همواره به این شعار که,,مشتری ولی نعمت ماست ,,باور داریم و در این راستا تمامی تلاش خود را برای جلب رضایت مشتری به کار گرفته‌ایم.

بهره گیری از آخرین تکنولوژی

امروزه با افزایش رقابت جهانی در تولید، رشد روز افزون تکنولوژی به گونه ای غیرقابل انکار بر صنایع مختلف تاثیر گذاشته است.

باتوجه به اهمیت مدیریت کیفیت و فناوری در صنعت و توجه به آن در صنایع مختلف تولیدی باعث حرکت سیستم‌ها از سمت تولید صنعتی به سمت تولید فراصنعتی و افزایش قابلیت شرکت‌ها در ارائه محصولات با کیفیت و قیمت پائین‌تر شده است.

در این راستا شرکت بازرگانی قائم با استفاده از دستگاه‌های به روز و تکنولوژی‌های پیشرفته تولیدی، و با کمک نیروی کار آزموده و مجرب قابلیت‌های رقابتی خود را در تولید افزایش داده و توانسته است که محصولات متنوع و با کیفیت را در زمینه یراق کابینت و کمد با برند نایس تولید و به بازار ارائه دهد.

ارسال رایگان و سراسری

یکی از دغدغه‌های مهم مصرف کنندگان و مشتریان هرکالا و خدماتی در دسترس بودن کالا و ارسال به موقع آن می‌باشد.

براساس آخرین نظرسنجی‌ها مشتریان انتظار دارند که ارسال کالاهای مورد نیاز آنها درکمترین زمان باهزینه پایین و رعایت تمامی استانداردهای مورد نظر جهت سالم بودن کالا در حمل و نقل انجام پذیرد که باعث افزایش وفاداری مشتری می‌شود.

شرکت بازرگانی قائم در راستای احترام به حقوق مشتریان خود تمامی سفارشات دریافتی خود در کرج و تهران را در محل فروشگاه مشتری و شهرستان‌ها را در باربری مد نظر خود مشتری در ااسرع وقت و به صورت رایگان تحویل می‌دهد.

غنی سازی سبدکالا

با توجه به اینکه سلیقه‌ی مشتری دائم در حال تغییر می‌باشد، نیاز سنجی بازار و مشتریان به درک بهتر مشتریان کمک می‌کند و باعث می‌شود که محصول و خدمات مفید‌تری تولید و ارائه شود. شما نمی‌توانید بدون دانستن آنکه مصرف کنندگان به دنبال چه چیزی هستند آن‌ها را متقاعد کنید که از شما خرید کنند. امروزه شرکت‌های تولیدی بزرگ به سمت غنی سازی سبد کالا و رفع بهتر نیازهای مشتریان قدم برمی دارند.

شرکت بازرگانی قائم در این راستا پس از شناخت نیازهای بازار و مشتریان و انجام بررسی‌های لازم اقدام به تولید محصولات باکیفیت با سه سال ضمانت بی قید و شرط می‌کند. همین امر سبب شده که این شرکت جزء بزرگترین و کامل ترین تولید کنندگان یراق کابینت و کمد باشد که با غنی سازی سبدکالا و محصولات خود با برند نایس (Nice) توانسته رضایت مشتریان خود در این صنعت را جلب کند.

ما همواره براین باوریم که می‌توانیم با بهره گیری از دانش و تجربه با تولید محصولات بیشتر و با کیفیت در زمینه یراق خدمات بهتری را به مشتریان ارائه دهیم.